En vecka senare.....

Tjoho! Nu har det gått en vecka sedan förra inlägget och äntligen har våren hittat hit också. Snacka om att vädret har skiftat snabbt. För att riktigt visa skillnaden tog vi en likadan bild på "ägget" (passande nu när det närmar sig påsk).



Det är så skönt att värmen äntligen har kommit. Visst, det är inte riktig sommarvärme ännu men det ska det ju inte vara heller, måste ju vara vår ett tag först.

Men nog märks det att den kommit, jag såg första fjärilen idag faktiskt, och en humla också för den delen. Sedan känns det i ansiktet att solen tar lite också, så snart är jag väl röd som en kräfta. Jag har nämligen den stora äran att vara en av dem som knappt blir bruna, utan först blir jag illröd och sedan är jag kritvit igen  :o(

Mest märks det dock att värmen har kommit för nu börjar här springa folk....
Idag har vi haft fullt upp att göra, så det är ju skoj, men jösses vad man blir trött i fötterna.

Jaha, 1:a april har det också varit ju. Jag klarade mig faktiskt bra undan i år, förutom ett litet sms på kvällen..... Vänta bara Molle du får kanske igen någon lämplig dag, typ torsdag kanske... Jag kanske råkar hitta ett lämpligt grattisfoto att lägga in på dig här.
Lämna gärna en kommentar och berätta ifall ni blivit lurade och hur, det är alltid roligt att gotta sig på andras bekostnad  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0