Födelsedag och överraskningen

Idag har min kompis Molle nått den ärade åldern av 30, och det måste ju uppmärksammas.

Stort GRATTIS på dig Molle!!!

Här nedan ser ni en bild av Molle och hennes son hemma hos oss på gamla stället (sonen till höger).



Ooppss!! Det var visst fel!

De är ju så lika varandra de där två!  :o)

Tyvärr sitter jag vid fel dator så jag hade ingen bild på henne här, men jag får ta det när jag kommer hem igen.

Jo, jag kom ju som sagt upp hit igen igår kväll och fick då efter en stund se överraskningen från sambon. Och även om han inte kommer tycka om att jag skriver det är så är han världens gulligaste. Jag kan lugnt påstå att det var långt ifrån något av det jag gissade.

Och jag tror inte någon annan kunnat gissa det heller. Men titta här:



Snacka om påskägg alltså!!

Tyvärr är han lite elak också, för han har satt det precis sidan om sängen och säger att jag får inte ta av det förrän på påskafton......

Nu ska jag ta på mig regnkläderna och gå ut och jobba, för vi har fått leverans idag så det står fullt med grejor därute som ska in.

Kommentarer
Postat av: malin

ja e betydligt snyggare än såååååå

2009-04-09 @ 16:50:53
URL: http://machopc.blogg.se/
Postat av: kesoneso

ja, det får jag väl hålla med om. Men Grattis iaf!

2009-04-09 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0