Inget är som väntans tider....

Här går jag nu och väntar och väntar på att telefonen ska ringa, och att det ska vara veterinären som säger att han/hon är på väg.

Fast jag ändå ska gå hemma och fixa lite så känner man en viss otålighet, just bara för att man vet att någon ska komma och att det kan bli när som helst.

Men som tur är har jag alltid något att sysselsätta mig med, och idag har det blivit att jag gör lite påsk/vårfint.
Även om jag inte ska vara hemma vill jag ändå veta att det är fint på sina ställen.

Såhär blev det ute vid mjölkabordet.



Det syns dåligt men det är penséer i småkrukorna.

Sen fick det bli lite inne på gården också.



Mitt i allt när jag höll på med detta ringde sambon och sa till mig att gå in och kolla min mail. Där har han skickat en bild från utställningen och säger att jag ska ta med den i bloggen och att det är en överraskning. Mer får jag inte veta, och bilden säger mig inte särskilt mycket. Jag gissar att han har gjort om någonting, men jag visste att han skulle köpa vindskydd så frågan är vad han har gjort. Nåja, lydig som jag är så kommer bilden här.....



Jag ska ju köra upp i eftermiddag när veterinären varit här, så jag får väl se vad det är för överraskning när jag kommit upp i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0