Ömma fötter, mycket att göra och lite hemlängtan

Säga vad man vill men vi har faktiskt haft en mycket bra start på säsongen, hoppas bara att det håller i sig nu. Igår hade vi så mycket att göra så man hann knappt andas. Tur i alla fall att man har nära till jobb, så jag kan sova ända till 8.00 åtminstone.

Igår kom en fotograf i från tidningen också mitt i alltihop. De ska ha någon trädgårdsspecial snart och ville fotografera vårt hängmattestativ. Javisst, sa jag, det är alltid bra med gratisreklam ju. Och den är ju faktiskt väldigt snygg.



Tyvärr har han som grävde i vintras inte återställt efter sig ännu så det ser ju jättefult ut runt omkring, men vi får väl hoppas att fotografen från tidningen är duktig på att använda photoshop så det ser lite snyggare ut där.

Jag måste bara visa en av grodorna vi har i utställningen, den andra ser man lite i förra inlägget på bilden med träpaviljongen. Vi sprang på dem en dag när vi var ute för att handla lite arbetshandskar, och tyckte att de var så häftiga så vi var tvungna att köpa ett par stycken.



Det roliga är att många av kunderna frågar också om vi säljer sådana.  :o)

På söndag är det tänkt att jag ska få åka hem en runda och jag hoppas det går för nu börjar jag få lite hemlängtan och saknar djuren. Bara för det måste jag slänga in en bild på någon av dem också, för min egen skull.   :o)



Okej, en till.....



Hihi, just det. Sampa och Lurvas smet alltid bort och åt av solrosfröerna som fåglarna sprätt ner i vintras. Så fort vi skulle ta in eller ut dem sprang de bort dit en runda först.

Kommentarer
Postat av: unknown

Vilken cool stol grodan står vid, den verkar ju helt enormt svår att montera! Vilken snubbe det måste ha varit som lyckades få ihop den!! Ja jösses, nästan lika bra som att lyckas sälja en Hov, jag säger då det..

2009-04-19 @ 23:29:34
Postat av: Svågern

Martin duuuuuuuktig svägerska!

2009-04-20 @ 06:47:15
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: Svågern

2009-04-20 @ 07:06:55
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: Martin

fick du tillbaka båstad-hammocken? :)

2009-04-20 @ 15:12:10
Postat av: Mamma

Har du inget arbete att sköta? Du som alltid är så stressad när jag vill prata med dig. :0)

2009-04-20 @ 17:03:47
Postat av: Thomas

Ja! igår kom de in, och tyckte soffan var i brunaste laget. Då var det värre med de som köpte höga dynor som hann att krympa på hemvägen....

2009-04-20 @ 20:33:25
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: Kesoneso

Martin: Jo, visst är det en snubbe. Men om jag inte minns helt fel fick han lite hjälp av sin utomordentligt superba syrra också!

2009-04-20 @ 20:59:40
Postat av: Martin

Mamma: På jobb har man som tur är några pauser då och då!



Thomas: Dom kom ju in dom med, det vet jag redan. Försökte ni inte sälja på dem den vita gruppen i hörnet då? Nu när de ändå fick de sista dynorna till den ;)



Susanne: Jo det är sant, du höll lite när jag grejade, det gjorde ni båda. Duktiga!

2009-04-20 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0