Varmt!

Jisses! vad varmt det blev helt plötsligt. Vi springer och svettas mellan kunderna här och tror att vi ska smälta bort. Allt extra jobb som behöver göras får bli på kvällen istället för det är alldeles för varmt att jobba mer än precis nödvändigt när det är 30 grader varmt.

Konstigt hur det kan vara. Jag som bara för en dryg vecka sedan tänkte att nu är hösten på väg, för löven började släppa från träden därhemma.
Men så bara vände det och blev högsommar igen. Inte för att jag klagar! Men när man är tvungen att stå ute i solen mitt på dagen i sådan här värme, så blir det faktiskt för varmt. Man mår inte bra när det blir för mycket.

Nåväl, imorgon är vi utbjudna till skärgården häruppe så det ska bli kul. En som vi känner har en stuga ute på en av öarna, så det blir till att åka båt dit. Ska bli roligt att se vad Max säger om det. När vi rodde ut med ekan på gamla stället ville han hellre simma efter så han hoppade i. Men nu är det ju mer en riktig båt istället så det går kanske bättre. Annars får vi väl hålla i honom.
Får hålla tummarna att vädret håller i sig till imorgon också, trots att jag nu klagat lite på det......

Kommentarer
Postat av: Zingos Anna

Va avis jag är att få komma ut i skärgården och åka båt! Jag håller på att smälta bort och orkar absolut ingenting. Frågade Hemill om vi skulle ta en runda men han gav mig långfingret....

2009-08-09 @ 16:44:44
Postat av: sambon

På den tiden jag pysslade om Hemill, så gav han mig aldrig fingret, men det kan ju vara någon typ av handhavande fel från din sida.

2009-08-09 @ 17:03:57
Postat av: sambon

till Zingos Anna.



Fick stränga order om att avsluta med :o) , så du inte tar illa upp /kram

2009-08-09 @ 17:09:02
Postat av: sambon

till Zingos Anna!



skärgården är uppkallad efter dig..... tror jag



Oj höll på att glömma :o)

2009-08-09 @ 17:14:19
Postat av: Martin

Det funkar jättebra om man har en pool sidan om solsängarna, syrran! Både jag och Kia har testat heeeela helgen....

2009-08-09 @ 17:58:45
Postat av: Kesoneso

Jag vet! Det är inte mig du ska berätta det för, utan sambon min.....

2009-08-09 @ 18:11:48
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: Martin

Men det är ju dig jag vill göra avundsjuk...

2009-08-10 @ 08:45:39
Postat av: Kesoneso

Hmm... är det det som kallas syskonkärlek månntro....

2009-08-11 @ 10:10:27
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: Zingos Anna

Goaste Sambon, på din tid hade Hemill inga fingrar. Så de så! Hans attityd har han fått från mig :-)

2009-08-12 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0