En dörr stängs och ett fönster öppnas....

Idag var det sista dagen på dagis, och jag gick därifrån med lite blandade känslor får jag nog säga. På något sätt har jag inte riktigt förstått ännu att nu är vi här, det är dags. Jag kommer sakna alla "mina" barn och mina superba kollegor, men samtidigt ska det bli roligt att äntligen komma igång med årets säsong.

Jag fick en jättefin blomma av all personalen på jobb också.

Tack så mycket allihopa!



Visst är musen söt?

Gardinerna är nu äntligen färdigsydda och på plats i husvagnen, men bild får ni vänta på lite till för jag har inte varit hemma och kunnat fotografera i dagsljus ännu.
Ska försöka hinna med det imorgon.

Prisningen är också så gott som färdig har väl ca 1 timme kvaratt göra.

Imorgon ska vi lasta och packa hela dagen och på söndag morgon bär det sedan av!

Så snart kommer jag att gnälla en massa om hur kallt det är att skruva möbler m.m. speciellt om fingrarna.

Kommentarer
Postat av: malin

du o dina isbjörnar. hahahaha

2009-02-27 @ 21:20:28
URL: http://machopc.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas att du har tid att skriva lite även sen ni åkt!

2009-02-28 @ 18:41:06
URL: http://hemill.blogg.se/
Postat av: Kesoneso

Malin: hmm... jag får nog aldrig sluta höra det va? :o)



Anna: Ja tanken är så iaf men det blir kanske inte riktigt lika mycket.

2009-02-28 @ 20:41:18
Postat av: Monika på Rh

Fick aldrig sagt hej då ordentligt så jag gör det nu: HEJ DÅ, och lycka till med möbelförsäljningen!!! Vi ses säkert till hösten igen när du har lågsäsong och vi har högsäsong :) Ha en riktigt skön vår och sommar, stora kramar Monika

2009-03-01 @ 12:54:04
Postat av: Kesoneso

Tack Monica, detsamma till dig. Jag hade tänkt komma in och säga hejdå och tack för blomman till er alla men gubben min ringde och var klar tidigare så han väntade på mig så jag fick rusa tyvärr.

Men hälsa gärna alla så gott och tacka dem från mig, så ska jag försöka komma inom någon dag och säga hej!



Kram Susanne

2009-03-04 @ 10:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0