Frustrerande!

Detta blir ett kort inlägg bara för jag sitter vid datorn på hotellet och skriver. Anledningen till att jag inte skrivit på länge är nämligen att något är konstigt med den bärbara datorn vi har med oss. Hur jag än försöker så kan jag inte logga in på bloggen. Får se om det går att lösa på något sätt för det går inte att skriva här på hotellet  särskilt ofta, datorn är oftast upptagen eller står någon och väntar på att få använda den.

Sedan har vi också haft fulla dagar så jag hade inte haft mycket tid att skriva i vilket fall som helst. Men imorgon öppnar vi för säsongen och även om vi ligger lite back och har en del kvar att göra kommer det ändå att lugna sig en period innan våren kommer på riktigt. Då blir det full fart igen, men det är då det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0