Nu är det sommar! - NOT !!

Tjoho! Nu har jag fått datorhjälp så nu kan jag äntligen blogga ordentligt igen.

Som ni förstår på rubriken så har vi allt annat än trevligt väder häruppe. Jag har förstått att våren börjar titta fram lite överallt här i landet men den missade helt vårt område. Men visst är det ett perfekt väder att sälja trädgårdsmöbler i?



Hubert här ovan tittade inom och hjälpte oss att skotta lite....
Men visst ser det varmt och skönt ut? hehe

Nä, skämt åsido lite snö ska det alltid komma när möblerna är nyuppsatta, det är liksom lite tradition.

Men nu börjar vi i alla fall komma lite i ordning, fast vi har nog köpt lite för många olika sorter i år (inget ovanligt i och för sig) för det är VÄLDIGT trångt och vi har ytterligare lite grejor att packa upp som ska få plats.



Den stora vita väggen ni ser i bakgrunden är den som har byggts nu under vintern som har gått, från början skulle det vara färdigt i februari, nu tror jag de har sagt augusti eller nå´t sån´t.

Nä, nu väntar vi bara på att solen ska börja visa sig lite så vi kan komma igång på allvar.

Kommentarer
Postat av: malin

trevligt väder ni har...

2009-03-29 @ 20:58:07
URL: http://machopc.blogg.se/
Postat av: Kesoneso

Ja, visst har vi. Idag är det soligt och fint faktiskt, med 2-3 minusgrader. Rena rama sommaren som sagt!

2009-03-30 @ 07:27:32
URL: http://kesoneso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0