En dag full av överraskningar, fortsättning

Nu sitter jag här framför datorn, mätt och belåten snart på väg till sängs.

Det har ju varit en vanlig jobbdag egentligen men ändå inte för en del av folket som kommit in har visat sig vara blomsterbud!
Eftersom jag är så långt hemifrån har ju ingen kunnat gratta mig mer än sambon (som har retat mig för att bli tant lika mycket som han har grattat mig), så därför har det blivit med blomsterbud istället.

Här är de fina blommorna jag fått

Från mor min:



Från Fassan o Eva o Brossan o Kia:



Och jag fick även av min revisorfirma:



Tusen tack alla för fina blommor, trevliga sms och telefonsamtal.

Avslutningsvis tog sambon mig med ut på en bit god mat på vår favoritrestaurang här uppe, Butlers Hörna. En lagom liten och mysig restaurang med god mat!
Tack Älskling!

God mat:


Kommentarer
Postat av: kollegan

Ett stort grattis på födelsedagen!!! Fast tant är du inte på länge än- det har sambon helt missförstått... Kom igen när du nått helt vuxen ålder som en annan, då kan du börja fundera på tant! Fast bara fundera...

2009-05-29 @ 19:03:17
Postat av: Kesoneso

Tack så mycket!



Hihi, ja det känns ju bra att höra! Fast jag tycker nog att man får ännu högre upp i ålder än dig om man ska kallas tant.

Tur att man inte tar det så allvarligt. :o)

2009-05-30 @ 08:19:39
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: Martin

Den här rubriken får nog ha ytterligare en fortsättning :)

2009-05-31 @ 20:32:38
Postat av: Kesoneso

Ja, det får den absolut. Och det blir ett ganska långt inlägg också, men det blir inte förrän imorgon, tisdag.



Har haft fullt upp hela dagen idag och nu ska jag fixa nåt att äta. Sen blir klockan för mycket, därför får det vänta till imorgon.



Men en liten ledtråd är att jag fick några fler chocker/överraskningar!

2009-06-01 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0