Frukost på sängen...... nja

Det händer med jämna mellanrum att jag tjatar på sambon om att jag inte hade haft något emot att få frukost på sängen. Jag har även dragit upp det lite oftare nu på sistone och menat på att jag fyller ju faktiskt år nästa vecka och kanske i alla fall kunde få det då.
För trots att han många gånger kan vara riktigt romantisk, så är just frukost på sängen något som han har väldigt svårt med. I bästa fall kan han vispa ihop lite nyponsoppa till mig när jag är magsjuk, men det är så långt han sträcker sig.

Men så i morse när han väckte mig och sa att det var dags att gå upp så sa han:
- Vänta ett ögonblick, så ska du få frukost på sängen.
Och i några få sekunder tänkte jag: Yes äntligen!

Men det var som sagt bara några sekunder, för helt plötsligt kom något flygande genom luften. Det var brödpåsen, sedan öppnades kylskåpet och då kom smöret farandes, efter det pålägget och till slut juicen (tur att det inte är så långt mellan kylen och sängen i en husvagn).



Tja, vad säger man? Han har ju rätt, det är frukosten och den är på sängen. Ändå är det väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig...

Jag får väl hoppas på att detta var som han tränade och att det blir bättre till på torsdag. Man ska ju vara optimist, så jag fortsätter som sagt att hoppas på frukost på sängen till dess!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha!

2009-05-24 @ 20:42:39
URL: http://annakanintestanna.blogg.se/
Postat av: Martin

Hmm, jag läste "anna-kanintest-anna" och undrade lite vad det är för folk du känner...



Upp och hoppa nu iaf, och sälj lite möbler!

2009-05-25 @ 08:52:01
Postat av: Kesoneso

Hihi, Du ska vara snäll vid henne hon e trevlig. Hon jobbar på dagis.



Jag säljer för fullt. Sålde tre grejer i lördags som vi väntat på skulle röra sig, varav två var visningar.

2009-05-25 @ 13:06:22
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: Martin

den på podiet, och...?

2009-05-25 @ 13:48:52
Postat av: Kesoneso

Nä, inte den tyvärr. Men jag la in den på blocket och även om vi inte fick sålt den så fick betydligt fler träffar på vår hemsida istället, och det är ju bra.



Det var granitbordet som stod vid disken (helsvart 70x120) med visningslapp och solvagnen i trä som vi hade nere i grindhålet.

2009-05-25 @ 21:10:22
URL: http://kesoneso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0