Terrorister

Tänk vad tiden går fort ibland.....

De små söta kattungarna vi var och hämtade bara häromdagen (det känns så iaf), börjar växa till sig och har blivit riktiga terrorister.

Klockan fem på morgnarna tycker de är en lagom tid att gå upp, då kommer de upp i sängen och ska bli kliade och kelas med.

Sedan ska vi inte snacka om alla hyss man kan hitta på!

Detta är inte någon helt ovanlig syn:



Behöver jag säga att vi gömmer undan alla hushållsrullar m.m. nu?

Alla tre har även lärt sig att gå ut och in genom kattluckan nu, och har fått dille på att släpa in alla gamla vissna löv de kan hitta. Vilket är ganska många eftersom vi har en stor kastanj på gräsmattan.

Ni kan ju försöka föreställa er vad det här blir, när det är sönderlekt till småsmulor:



Det går väl an när det är på plastmattan men när de har lagt det på heltäckningsmattan blir man mindre glad....

Även jag och Thomas kan terrorisera ibland och idag firar vi 7 år av terror ihop. Tiden går som sagt oerhört fort ibland!

Denna fina blomma fick jag av min älskling:



Dagen har vi tagit som den kommer och bara umgåtts, vi har till exempel varit ute och kört med Sampa en runda. Ikväll blir det en mysig film kombinerat med god mat, nämligen fondue. Mums!!

Kommentarer
Postat av: malin

kull att ni kommit igång med sampa igen..

2009-11-15 @ 16:54:18
Postat av: Kesoneso

Ja, visst är jag duktig!?

Hoppas bara jag fortsätter ta mig i kragen även när det blir lite kallare ute.....

2009-11-16 @ 16:04:11
Postat av: Zingos Anna

OK har ni haft 7 år av terror, så har ni nu 7 goda år framför er. Hur ska då de bli????

2009-11-18 @ 14:54:54
Postat av: Kesoneso

Vem har sagt att våra sju år av terror inte har varit goda.....

:o)



Annars kanske det blir som för er, aldrig något bråk.

Fast det hade vi nog inte överlevt hehe

2009-11-19 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0