Aprilväder!

Fy, vad det är äckligt kallt idag. Snö som nu övergått i regn, rått och bara någon fjuttig plusgrad. Det i sig hade väl inte varit hela världen för vid dåligt väder har vi ju även dåligt med kunder, så man kan hålla sig inne i husvagnen en del.
MEN!, nu råkar det ju falla sig så roligt att det är torsdag idag. Och på torsdagar får vi leveranser........

Så först upp tidigt för att ta emot, och sedan gå hela dagen i snö/regn för att få in allt.

Men för att vara lite rättvis så är det faktiskt första gången i år som det faktiskt är såhär dåligt väder vid leverans. Vi har haft en himla tur tidigare, för det är helt värdelöst när allting blir blött innan man har en chans att hinna få in det.

Sedan har nog Thomas och Micke ännu större anledning att klaga idag för jag har kundvakt så jag behöver inte springa och bli blöt så mycket som dem.
Ibland får man ju ha det lite bra.

Men det är ändå så man blir som ispinnar om fingrarna mellan varven här  bbbbrrrr.....

Hoppas det stämmer som vädergubbarna säger att det ska vända och bli varmt och skönt i  helgen!

Trevlig vår på er!!

Kommentarer
Postat av: Zingos Anna

Det påstås ju att det är islänningarnas fel alltihop...temperaturen alltså. På tal om det idiotiska saker så ska herr H och jag tävla i femgång i början av maj...Huvaligen!

2010-04-22 @ 21:51:54
Postat av: Maken

Det där köper jag dock inte för fem öre. Alla pratar om hur konstigt vädret är, men det är ju precis så här aprilväder ska vara.

Folk glömmer snabbt......



Vad spännande. Du får nog kladda ihop ett mail med lite mer detaljer åt mig. För det lär ju inte stå något om det på bloggen din...... hihi

2010-04-23 @ 09:44:27
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: Kesoneso

hmmm, Kesoneso skulle det ju stå. Inte Maken.

2010-04-23 @ 09:45:19
URL: http://kesoneso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0