Ledsna katter och en ny leksak

Nu har katterna varit iväg till veterinären och blivit förvirrade.

Allt gick jättebra!

Vi fick in dem i sina burar:



och de pep lite på vägen dit, men inte så farligt:



Pocahontas och Simba sov mest hela kvällen när vi kommit hem men Hercules han fick helfnatt och var nästan vildare än vanligt. Där märktes minsann inte att han hade varit sövd.

Eftersom ingreppet på Pocahontas är mycket större får hon ha tratt på sig, men hon är så duktig så hon behöver bara ha den på natten när vi inte kan kolla till henne med jämna mellanrum:




Såhär sur är hon när hon måste ha den på sig:




När ni nu läste rubriken så tror ni klart att det är katterna som fått en ny leksak, men så är det inte!
Det är jag!

Jag har nämligen fått en sådan här:







Just det!
En Iphone!

Nu är den så ny så jag har i stort sett bara lärt mig att ringa och skicka sms med den än så länge men det kommer mer och mer. Jag tror inte man någonsin kommer kunna lära sig allt.

Men Thomas är glad för nu slipper han skicka röksignaler till mig när han vill något  :o)



Men eftersom jag jobbade min sista dag igår så har jag ju gott om tid att lära mig  :O)

Nä, skämt åsido. Jag jobbade visserligen sista dagen igår men jag har en känsla av att jag kommer jobba en del strödagar till, då det alltid brukar behövas.

Men annars ska vi börja ta itu med firmagrejor på allvar nu då det närmar sig med stormsteg!

Kommentarer
Postat av: Zingos Anna

Åhhhhh! en sån vill ju jag också ha!!!!!!!!!!!!!!! Telefon alltså inte katt...jo det vill jag ju egentligen.

2010-01-22 @ 19:54:02
Postat av: Kesoneso

Sorry, du får köpa en egen! Men du kan få leka lite med min den 6:e. Och den 13:e. Och den 14:e (mars). Jösses vad vi har många dater på gång!

2010-01-22 @ 20:46:12
Postat av: malin

nu har jag hittat hit igne

datorn e uppkopplad

2010-01-31 @ 12:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0