Nattlossning

I år är ett lite svårt år för det har varit mycket problem med att få tag i grejor. Det innebär att lagret inte är lika stort som vanligt, dessutom har vi med vilje hållt ner lagret lite själva också.

Därför beslutade vi att skicka tillbaka ett par av våra hyrcontainrar i tisdags.









Eftersom hovis var så supersnäll och hjälpte mig heela långa dagen när jag var på utställning med Sampa, har jag i gengäld lovat att hjälpa henne när hon ska iväg med sina två hästar.
Detta råkar vara på söndag så därför har vi ändrat om lite ordningen så jag ska köra hem ikväll, torsdag, och stanna hemma över helgen.

Då kommer jag ju att vara hemma utan min man på min födelsedag, så vi bestämde oss för att fira den igår kväll genom att gå ut och äta (på Butlers givetvis).

Men! så ringde lastbilsbolaget som skulle komma med grejor imorse. Han ville komma kvällen innan istället.
Så det slutade med att vi lossade lastbil och plockade in varor till halv tolv inatt istället.

Så det får nog bli att fira när jag kommer tillbaka upp igen nästa vecka istället........

Kommentarer
Postat av: Zingos Anna

de va ju attans med! Hälsa P i alla fall!

2010-05-27 @ 21:05:05
Postat av: Anonym

de va ju attans med! Hälsa P i alla fall!

2010-05-27 @ 21:06:59
Postat av: Kesoneso

Jag lovar att försöka komma ihåg det.......

2010-05-28 @ 19:04:19
URL: http://kesoneso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0