Måste bara dela med mig.....

Genom en kompis fick jag se denna filmsnutten, och eftersom jag är tokig i allt sån´t där man kan pynta och ha sig, som t.ex. julen och nu då; halloween, så är jag bara tvungen att dela med mig av den.

Jag som vet hur mycket jobb jag lägger ner på att fixa och dona, är så sjukt imponerad över hur man har fått ihop detta. Jag har liksom inte ord för det.

Titta och njut!

Halloween Lightshow

Om ni har problem att se den där, kan man även se den på youtube HÄR. Jag rekommenderar starkt att man ser den i "fullscreen" om ni tittar på youtube.

OBS!! Man måste ha ljud (gärna på hög volym för bästa effekt).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Ja jag tror faktiskt jag gör så. :)

Kom inte på ett bloggnamn, så det fick bli hersir eftersom en isis-häst heter det på ett turridningsställe som jag har ridit på ett par gånger. Kan även tillägga att det betyder "hövding" på isländska. :P

2010-11-03 @ 10:38:44
URL: http://hersir.blogg.se/
Postat av: Monika

Är inte någon större anhängare av belysning och pynt, men måste säga att det är en grymt imponerande ljusshow!!

Hoppas vi ses på förskolan framöver, kram

2010-11-06 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0