Ni får vänta lite till....

Ja, jag lovade ju att ni skulle få veta vad det var för projekt grannen och jag påbörjat, men ni får vänta lite till. Jag har nämligen inte hunnit ta några bilder på det ännu.

Vi var ju som sagt uppe hos brorsan i Stockholm i helgen. Vi körde upp på torsdag eftermiddag för på fredag morgon skulle vi på kurs. Så i stort sett hela fredagen gick åt att sitta framför datorn så vi kunde lära oss att göra hemsida. Vi ska nämligen göra om vårt företags hemsida och då ska vi göra det själva. Så vi skulle helt enkelt lära oss hur programmet vi ska använda fungerar.

Men på lördagen passade vi på att ta igen den sightseeing vi fick avbryta på grund av (extremt) dåligt väder förra gången.

Förutom att traska omkring på välbefolkade gator i det fina men småkalla vädret, åkte vi en sightseeing-båttur under Stockholms alla broar. Turen tog cirka två timmar och var mycket trevlig faktiskt.



Brorsan med flickvän på båten:



Fint i hufvudstaden:



Vi tänkte även gå på en Chokladfestival, men när vi kom dit och såg vilken kö det var bestämde vi oss genast för att hoppa över det. Istället traskade vi vidare mot Skansen, som dock hade hunnit stänga när vi kom dit.
Så det blev lite mer promenerande i storsta´n istället innan vi drog oss tillbaka mot brorsans hus, men först stannade vi till på byns restaurang och åt god mat.

På söndagen hjälpte vi (eller ja, mest Thomas) brorsan att hänga upp hans nya värmepump. Sedan var det dags för oss att köra neråt och på söndag kväll var vi hemma hos djuren igen.

När vi skulle köra upp till Stockholm i torsdags ringde det från ett dagis som jag inte varit på förut, så det slutade med att jag har jobbat denna veckan, och ska även jobba ett par dagar nästa vecka, vilket är den största anledningen till att jag inte hunnit ta foto på vårt projekt som jag lovat.

Vi har även varit hos en av våra leverantörer för att beställa grejor inför nästa säsong vilket alltid känns helt knas att göra nu när vintern precis börjar!

Idag har jag gjort en heldag i mammas hus, och även morgondagen är hyfsat fullbokad, så jag får se när jag hinner skriva nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Zingos Anna

jag vet, jag vet, jag vet.....(tror jag, i alla fall) vad ni ska göra du och grannen :-)



På tal om leveranser så är vi supernöjda med våra möbler!

2010-10-24 @ 10:21:59
Postat av: Kesoneso

I så fall får du ju inte avslöja något. Men jag kan berätta att vi har gjort fyra stycken än så länge.



Vad bra att ni är nöjda med möblerna. Ni kan väl nästan fortfarande använda dem, om det är en solig dag iaf?

2010-10-24 @ 12:42:36
URL: http://kesoneso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0