Påsken är över

Jaha, då var påsken förbi för i år också, och jag måste ha varit väldigt snäll det senaste året. För på påskaftons morgon möttes jag först av ett fång blommor, för att strax därefter få ett gigantiskt påskägg. Bägge grejorna givetvis från min älskade man.




Jag fick ett sådant stort ägg även för ett par år sedan, så jag hade ju liksom inte väntat mig att jag skulle få det igen.

Sedan på påskdagen åkte vi hem till Micke o Kicki, goda vänner här uppe, och blev bjudna på god middag, min favoriträtt faktiskt.

Så som ni förstår har vi haft en mycket trevlig påsk, och jag hoppas att ni alla haft detsamma!

Kommentarer
Postat av: kicki

tack för trevligt sällskap. Kram

2011-04-27 @ 13:10:37
Postat av: Kesoneso

Det är vi som ska tacka! Både för god mat och gott sällskap.

2011-04-29 @ 13:24:03
URL: http://kesoneso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0