Varnar känsliga läsare för horribel bild!

Om ni inte läser från en alltför stor skärm så ni ser alla bilder direkt, så undrar ni nog vad jag menar med rubriken. Men det kommer ni förstå, när ni ser bilden på en av Thomas julklappar.....

Fast vi börjar från början. Julaftonen firade vi hos pappa och Eva tillsammans med dem och Mattias. Först Kalle Anka såklart, därefter god julmat (inte för att jag äter så mycket av det, men det jag åt var gott) och sedan kom tomten. I år var tomten väldigt lik pappa tyckte jag.......

Jag vet inte hur det är med de andra, men jag är supernöjd med min klappar i alla fall, jag ska bland annat få shoppa loss på HÖÖKS (ridsportbutik för de som eventuellt undrar), och titta på film. Thomas fick av mig en (tycker jag) väldig passande t-shirt:




Pappa och Evas katt Tarzan, fick av oss en aktivitetsleksak:




Men givetvis var kartongen mycket roligare:



Lägg märke till tassen som sticker ut.
Katter.......  :o)

På juldagen var det dags att fira jul hos svärmor, med Thomas släkt och jag kan tänka mig att Mattias har haft mycket roligt när han köpt julkappar åt mig och Thomas........ "Fina" rim var där också...... Jag vågar inte berätta allt vi fick, men jag kan säga som så att alla fick många goda skratt åt det.

Och det är nu känsliga tittare bör bläddra vidare, för här kommer en av Thomas julklappar:



Sedan kan ni ju gissa vad resten av klapparna hade för tema, undrar vad Mattias tror om oss egentligen.......   :o)

Nåväl, om ni hämtat er från chocken så går vi vidare till onsdagen. Då var nämligen Anna, Anders och Devil på besök. Som ni kanske kommer ihåg bodde Maxs flickvän Zingo hos Anna och Anders, men Zingo finns tyvärr inte med oss längre. Däremot klampade det in en ny lekkamrat till Max istället, Devil.
Devil som inte är så gammal har vääldigt mycket energi (nu börjar man minnas hur det var när Max var yngre) och kunde leka hela tiden om han fått. Men Max som börjar bli till åren, har inte riktigt orken för det. Dock inte utan att han hängde med på ett par lekstunder:




Monsterhunden Max:



Nu väntar som alltid en lugn och behaglig nyårsafton för oss, tillsammans med djuren, och efter det blir det fler besök som vi ser framemot!

Kommentarer
Postat av: Devils Anna

Ja jisses! Finns kostymen i rosa? Kunde vara något för Anders faktiskt :-)

2012-01-04 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0