Den kom och den gick

Då har den stora dagen varit här!

Jag kände lite panik innan ifall vi skulle hinna färdigt, men när det var dags att öppna kändes det faktiskt ganska bra.

Vi var inte helt klara, men fullt tillräckligt för att kunna ta emot kunder åtminstone. Vi har lite finlir kvar nu bara.

Men vi hade väldigt fullt upp innan kan jag säga. Kolla bara hur det såg ut den dagen vi fick vår leverans av dynor:




Om ni tittar noga så ser ni lilla mig där i mitten någonstans.

Vi fick en halv lastbil och ett fullt lastbilssläp med dynor, och allt låg ju löst så det var bara att slänga ut hela lasset på gården. Sedan höll vi på hela dagen med att få in dynorna på plats.




Men jag har faktiskt hunnit med att få vara hemma en sväng också. Jag körde hem på torsdagen förra veckan och var hemma till söndag eftermiddag.

Givetvis hade jag sådan tur så det kom en omgång snö på fredagen.......

Men på lördagen var det faktiskt ändå fint väder så Choklad och jag hann med att motionera varandra lite.

Och både hunden och katterna tyckte om att ha matte hemma, även om de trivs lika bra med "extramatte".




Till slut en bild, som jag tyckte blev ganska fin, på månen därhemma. (Tyvärr blev den visst inte lika fin här som när man ser den i full storlek)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0