?? Safir

Det blev världens sötaste lilla hingst! Ca 21.00 igår kväll föddes han, och tio minuter senare var han på benen.

Han ska få heta Safir, där Sa kommer ifrån mamma SAmpa och fir kommer ifrån pappa Capone FIRe.
Som ni ser i rubriken så har jag satt ett par frågetecken framför hans namn för jag försöker fortfarande komma på ett gårdsnamn att ha framför. Så vi får se om jag kommer på något de närmsta dagarna.

Lägger in ett par bilder som snällaste grannaste grannen skickade till mig, för jag var ju tyvärr inte hemma igår så jag har själv inte sett honom live. Men imorgon kväll ska jag köra hem och sedan kommer det säkert värsta bildbomben härinne!

Safir tio minuter gammal:



Och ett från i förmiddags:


Kommentarer
Postat av: EVA plastmamma

jösses vilken sötis längtar efter o få gosa med honom.

känner mig som plast mormor. Kan man sticka tröjor till godingen. Kramis

2012-06-15 @ 14:15:52
Postat av: Maken

Plastic svärmoder! Sticka gärna något med båtar på, och som går i blått....

2012-06-15 @ 19:41:29
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: Kicki

Så himla söt. Skönt att allt gick bra men Sampa har ju gjort det förut, längtar till vi hälsar på.



Grattis. Kram

2012-06-15 @ 20:48:31
Postat av: Devils å Banjos Anna

Tjohooo!!! Största grattis från norra Halland!!

2012-06-17 @ 21:12:53
Postat av: Devils å Banjos Anna

Tjohooo!!! Största grattis från norra Halland!!

2012-06-17 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0