Jo, jag blev ett år äldre i år också.....


Vi har en tjej anställd hos oss som har varit med i stort sett från början när vi tog över vår firma för fem år sedan. När hon nu fick höra att Thomas skulle köra hem dagen innan min födelsedag så tyckte hon väldigt synd om mig som inte skulle få frukost på sängen. Själv skulle hon till skolan så hon kunde ju inte heller ge mig det.

Däremot fick jag istället ett jättegulligt sms av henne:




På kvällen fick jag även digital middag på Butlers (vår favoritrestaurang).


Och på eftermiddagen kom det ett blomsterbud med superfina blommor från min älskade make:



Idag väntar vi finbesök från Thomas kompis. Han bor långt upp i Norrland så vi träffar inte honom så ofta, men idag ska han komma förbi så vi ska gå ut och äta ikväll.

I fjol somras såg det ut såhär när han och Thomas kom igång och leka.... :


Kommentarer
Postat av: Hund-Anna

beklagar att du fick vara ensam på din födelsedag men vilken fin blombukett! :-) och en digital frukost på sägen är inte fy skam!!

2012-06-01 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0