Busarna

Sitter just nu och tycker lite synd om mig själv. Vaknade igår och hade rejält ont i halsen, men inget mer än så. Var ute i kylan en del under dagen vilket ju inte gjorde saken bättre och inatt har jag sovit lite si och så. Imorse hade det brutit ut till en hyfsad förkylning med feberkänning. Suck. Bara att hoppas att det går över snart.
 
I övrigt så traskar livet på.
 
Djuren har fått halm att gosa ner sig i ute i vindskjulen, men de var mest intresserade av att äta upp den....
 
 
 
Va? Vem? Jag? Näe, jag är oskyldig......
 
 
 
Det har ju varit Fars dag, så givetvis var vi och hälsade på världens bästa pappa (det blev ju inte sämre av att han och världens bästa plastmamma bjöd på middag  :o)  ).
 
För några dagar sedan när Thomas och jag var ute och gick med Safir och Max tyckte Thomas att Max kunde gå den sista biten med Safir. Frågan är dock bara vem som går med vem egentligen?
 
 
 
 
 
Han börjar bli riktigt duktig nu lillskiten, men vissa dagar är han fortfarande ett riktigt monster.
 
Han börjar dessutom sätta Lurfvas på plats:
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

I mitt nästa liv vill jag bli någon form av djur hos er :-)

2012-11-21 @ 21:07:18
Postat av: EVA plastmamma

krya på dig.jag har varit utan röst i 3 dagar. Lugnt tyccker din pappa. Börjar kännas bättre idag. Ha de bra. Kram

2012-11-22 @ 12:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0