Våren kommer

Tänk nu är det redan dags igen, idag flyttar vi. Det brukar sägas att när vi flyttar så kommer våren, och är man ute idag så känns det faktiskt som att det stämmer. Solen skiner och den värmer riktigt skönt, likadant var det igår.
 
Nu står alltså husvagnen ute på gården och bilen är fullpackad. Sedan blir det full rulle. Det börjar med snöröjning imorgon och på torsdag kommer containrarna. På fredag kommer den första leveransen, och efter det kommer det bara att rulla på och ramla in varor.
 
Vi får se när jag hinner uppdatera nästa gång, men givetvis måste jag ha med lite häst i detta inlägget också.
 En liten filmsnutt på Safir. Man ska ju träna hästarna på det här med att ha bett i munnen, men jag tror att Safir har missuppfattat något....
 

Kommentarer
Postat av: malin

Ja jag ser att det blir hård träning när den stunden är kommen.
HAHAHAHA

2013-02-27 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0