Oouuppss!!!!

Jag "råkade" visst sitta och titta på en viss köp och sälj sida på internet i lördags. Detta resulterade i att vi i söndags körde till Trelleborg för att "titta"  (yeah, right?) på en sak jag hittade i en annons.
 
Så nu får jag ju göra en ny presentation här på bloggen. Träffa : Herr Riddar Kato Äckelhund XVIII af Trälshult, mest kallad Kato.
 
 
 
 
 
En liten söt buse som fyller 16 veckor imorgon. Han är en blandning mellan Border Collie och Labrador, med lite Golden Retriever längre bak i ledet.
Vi hämtade honom som sagt i söndags och på vägen hem var han så grymt åsjuk så han spydde ner buren ett flertal gånger den stackaren. Vi fick nog stanna 6-7 och torka upp efte honom, som tur var hade vi förutsett att det kunde bli så, därför hade vi papper och handdukar med oss.
 
Lite omskakad fick han komma ur bilen när vi kom hem och då höll han sig ganska nära oss förståeligt nog. Efter en stund fick han träffa Max, vilket han tyckte var väldigt läskigt först, då Max ju inte är den lugnaste hunden som finns, speciellt vi möte med nya hundar :)
 
Men när de fick komma in där inne blev de bägge mycket lugnare så det gick hur bra som helst sedan.
 
Nu när det gått ett par dagar vill Kato gärna busa med Max när de är inomhus, men då tycker Max mest att han är jobbig. Däremot vill Max gärna busa ute, men då tycker Kato att det går lite vilt till fortfarande, men det blir bättre och bättre för var gång.
 
 
 
 
Nu följer givetvis en liten bildbomb:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Notera här nedan att min sko står INTE där jag ställde den kvällen innan........ :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eva i stan

ojOj så söt.Ganska lik Max i utseende.Vad säger katterna? Ha de bra. KRAM


2013-11-12 @ 16:56:57
Postat av: Kicki

Nawww så söt

2013-12-25 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0