Tyvärr

Har jag varit hemma sjuk idag också. Ska dock inte säga något annat utan att det går på rätt håll. Har bestämt mig för att det är bäst att stanna hemma imorgon också, men om det fortsätter såhär så ska jag nog kunna jobba på fredag i alla fall.
Man kan ju inte göra så mycket, så det blir ganska tråkigt i längden....

Det enda positiva är att jag har börjat så smått att sortera mina foton på datorn, OJ! vilket jobb jag har framför mig där kan jag säga. Ligger många år back, då jag oftast bara slänger in dem lite halvslarvigt i all hast när jag kommer på att jag behöver tömma kortet, eller ska ha just en speciell bild till något.

Eftersom jag pga detta nu har ännu mer kaos bland mina bilder får djuren vänta ytterligare än dag.

Och Molle min vän, du kan tro jag hittar många roliga foton på dig nu när jag tittar igenom dem..... Så lägger du in bild på mig på din blogg, så kan jag lugnt säga att jag har inga problem att hämnas.... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0