Tidsbrist

Jag skulle egentligen skrivit om bröllopet redan i söndags eller måndags, men tiden har liksom inte räckt till. Och inte blir det nu heller, för nu sitter jag nästan färdigpackad och redo att ge mig av. Det har blivit dags att åka till Wien, Österrike.
Vi har ingen dator med oss, vilket innebär att det inte kommer skrivas något här nu på en vecka, tio dagar. Om vi inte råkar springa på en dator med internet någonstans, och dessutom har tid över, men jag tvivlar på det.

Ha det bra så länge allihop (det ska vi!) så hörs vi om ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anna Ek

Ha det så bra och njut av semestern min vän

2009-09-18 @ 07:48:47
URL: http://annakanintestanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0