Pampigt

När jag ändå är igång och visar youtube-klipp tänkte jag visa detta också. Denna hittade jag i en annan blogg som jag läser ( hoppas du inte har något emot att jag snor den S ).

Det är kanske mest mina hästkompisar som uppskattar den, men jag tror nog att en och annan "vanlig" människa också kan tycka den är pampig.

Det handlar om ca 200 hästar som blivit strandsatta efter ett oväder och några kvinnor till häst som gör ett försök att rädda dem när det blir lågvatten.

Hästarna har suttit på denna ön x antal dagar och några har drunknat. Räddningsförsök med båt har gjorts men misslyckats.

Har ni högtalare sätt gärna på dem också då det blir ännu pampigare med musiken. (Tompa, ta på hörlurarna)

http://www.youtube.com/watch?v=yRc3Ev05QiM&feature=player_embedded

Kommentarer
Postat av: Zingos Anna

Måste ha varit en mäktig känsla!

2010-04-07 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0