Sweet Dreams

Som jag berättat tidigare har ju Vinis varit ganska sjuk, både med njurarna och hjärtat, men så länge hon mådde bra skulle hon ju få vara med oss.

Vi fick gladeligen ca ett och ett halvt år extra med henne, men för några dagar sedan började hon bli sämre så i onsdags fick hon somna in......

Vinis, eller Davina som hon egentligen hette, har alltid haft och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta då hon var mitt första alldeles egna djur. Hon och jag har hängt ihop i vått och torrt, i tolv och ett halvt år, så även om det var ett tufft beslut att låta henne somna in, var det inte ett svårt beslut. Hon skulle inte behöva må dåligt utan hon skulle få somna in innan hon behövde lida.






























Kommentarer
Postat av: Zingos Anna

Beklagar....:-(

2010-11-17 @ 21:19:53
Postat av: kicki

en elogé till dig för att du trots starka känslor är så saklig, hoppas allt är bra med övriga djur och med dig & Thomas med så klart. Kram

2010-11-18 @ 11:50:48
URL: http://kicki-80.bloggplatsen.se
Postat av: Kesoneso

Tack ska ni ha bägge två!



Jodå i övrigt ärr allt bra med oss alla :o)

2010-11-18 @ 13:03:56
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: kicki

har nog inte tänkt på att skriva bloggadressen tidigare, är ju inte jätte flitig bloggare men ibland får ja ett ryck : )

Hälsa mannen och alla djur. Kram

2010-11-18 @ 18:17:26
URL: http://kicki-80.bloggplatsen.se
Postat av: Anna (kusinen)

Naww lilla Vinis, tokigare lilla katt har jag väl sällan träffat. Kommer du ihåg när hon rymde, gick hem till en tant, välte hennes vas och sedan lade sig tillrätta i tantens hår och somnade?

Beklagar...

Stor kram från mig

2010-11-28 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0