Ännu ett år

Då var man plötsligt ett år äldre än sist man fyllde år.

Äntligen har min man börjat förstå att jag vill ha frukost på sängen varje gång jag fyller år, inte bara när jag blir 30. Och även om det blivit något bättre än då han slängde in frukosten till mig, så behöver vi fortfarande jobba på det lite.
Denna gången kom det nämligen visserligen på bricka, men inget var färdigbrett och han hade inte ens tagit av locken från påläggen.



Men som sagt, små framsteg är bättre än inga.....  :o)

När jag sedan gick upp så möttes jag av ett stort fång rosor!




Men tårta fick jag själv säga till om, så en av våra anställda körde och köpte en. En liten nackdel med att fylla år vid denna tiden är att allt som har med tårtor, paket och kort att göra står det : Till Mor eller Mors Dag på.....  :o)






Idag, tisdag, fick vi alla en trevlig överraskning i tidningen häruppe:



Kommentarer
Postat av: Martin

Kul med insändaren!



Vad folk (kunder) oftast inte tänker på är att om de kommer till ER med en reklamation och SJÄLVA kommer med ett trevligt bemötande och inte är helt orimlig i sin begäran, ja då får man fan bättre hjälp. Så funkar jag iaf. Trevliga kunder får det där lilla extra.

2011-06-01 @ 07:41:25
Postat av: Kesoneso

Jamen precis!

Det är ju faktiskt så. Är kunden sur när den kommer så blir man på dåligt humör redan från början.



Men om kunden bara kommer in och förklarar hur det ligger till utan att vara krängd så bemöter man dem också trevligt.

2011-06-01 @ 19:30:59
URL: http://kesoneso.blogg.se/
Postat av: malin

2011-06-04 @ 15:22:42
Postat av: malin

fy skäms på mig, grattis i efterskott har haft så mycket att göra ....

hoppas allt e bra med er.

vi hörs

2011-06-04 @ 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0