Tomtens bravader 2013 1-3

Minsann om han inte dök upp här i söndags igen, men han verkar lite vilsen. Det kan ju i och för sig vara det varma vädret som förvillar honom.
Han började nämligen med att plocka fram sopkvasten och sopa av golvet i vår paviljong.
 
 
 
Jag försökte förklara för honom att det inte är dags att vårstäda, för nu är det vinter, men jag tror inte riktigt det gick in som det skulle för igår hade han plockat fram gräsklipparen.....
 
 
 
Men idag när jag kom ut var han överlycklig!
Rudolf hade också kommit och de låg på gräsmattan och kramade om varandra samtidigt som de rullade runt av glädje över att se varandra. Tydligen träffas de bara nu till jul.
 
 
 
Jag skrattade gott när jag såg dem kan jag säga.
Vi får väl se vad de ska hitta på den närmsta tiden.
 
I övrigt rullar det på här hos oss igen, det märks att vi har en liten huligan i huset nuförtiden:
 
 
 
Han och Max busar så mycket de kan, men föga förvånande så har Kato inte mycket att säga till om.
 
 
 
 
Fina gamla herrn:
 
 
 
När man busat en stund blir man trött.....
 
 

Kommentarer
Postat av: eva i stan

Så härligt att se tomten igen.Förstår om han är förvirrad. Idag är det ösregn o 7plus grader i stan.
Får Kato ingen mat.......... eftersom han tydligen måste äta papper??????????.kramis

2013-12-04 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0