Jag håller mina löften

Vädret slog om.........
Vad skulle hända då?
 
Jo:
 
 
 
Knips, knips så var lilla monstret inte hingst längre.
Jodå, lite synd tyckte jag om honom, men bara tills han kvickna till och blev sitt vanliga lilla monster igen.
 
Nu har det gått tre veckor sedan kastreringen och allt har gått bra som tur är, så snart kan jag nog andas ut igen. Är ju ganska lätt att det blir infekterat efter kastrering.
 
Tro det eller ej, men vi har faktiskt fått upp staket på större delen av tomten nu, och det har blivit riktigt bra:
 
 
 
 
 
Kato tycker det är toppen att kunna springa runt, runt, runt hela tomten när han får sina ryck :)
 
En annan sak som äntligen har kommit upp:
 
 
 
Det tog bara sju år.........
Men nu har jag ett bra ställe att binda upp hästarna utomhus på.
 
Så som ni ser har det hänt en hel del här hemma, och dessutom har vi jobbat ganska mycket.
 
Hösten har kommit på riktigt och se här vad som helt plötsligt ploppade upp på gården:
 
 
 
Tur att varken jag eller T tycker om svamp :)

Kommentarer
Postat av: eva i stan

så jätte fint det blev, ni är jätte duktiga.Vilken tur ni inte tycker om svamp när ni har sådana fulingar inget att lägga i pannan. kram till er

2014-10-23 @ 08:50:40
Postat av: Anna

Håller med Eva. Superfint, önskar att jag hade er energi (och grävmaskin 😊)

2014-10-24 @ 18:20:05
Postat av: Keso

eva: Nä, dem ska man nog inte lägga i pannan, men de är fina att titta på och fotografera :)

Anna: grävmaskin och polacker......;)

2014-10-24 @ 19:02:39
URL: http://kesoneso.blogg.se
Postat av: Keso

Devil: Din kommentar hamnade nog på fel ställe, men jag svarar här.
Husse och matte skriker på mig och tar ifrån mig de bitar som jag lyckas stjäla från dem, så det är nog förbjudet.....

De mumlar nånting om tryckt, men jag trycker inte alls, jag bara tuggar lite ? / Kato

2014-10-24 @ 19:07:17
URL: http://kesoneso.blogg.se
Postat av: Devil

Voff voff......
jaja, inte lätt o knappa rätt här o jag är ju hund så det där bryr jag mig inte om. Husse har varit o fiskat idag o räddat mat för helgen så jag e rätt nöjd. Fiske e ok, men rått kött naturligtvis bättre, men det visar jag inte... Höhö!

2014-10-24 @ 19:39:41
Postat av: Malin

Nu e jag på g

2014-10-27 @ 12:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0