Glad Påsk!

Förra inlägget var ju lite allmänt beklämmande, men turligt nog så har jag inte varit sådan hela tiden utan det gick till slut över. Endast lite, lite, känningar kvar i form av en hostning då och då och en svag typ träningsvärk i sidan.
 
Tiden har hunnit springa så fort så vi har inte bara hunnit ställa i ordning här uppe utan vi har även hunnit öppna sedan ett par veckor snart. Därför har det inte blivit så mycket skrivit här, för nu är det mest jobb, jobb, jobb som gäller.
 
Idag blir det hemfärd för min del, så jag hoppas på lite trevligt väder nu i veckan.
 
Jag måste ju även visa att jag måste ha varit väääldigt snäll och duktig för när jag vaknade i lördags (dvs påskafton), så möttes jag av detta:
 
 
MMmmmmmm  nam nam nam............... Det kommer nog ta lite tid att äta upp bara :)
 
Till påsk måste man ju även äta ägg, så igår blev det påskafrukost i husvagnen:
 
 
 
 
Glad Påsk på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0