Brorsbesök

Bror och hans sambo var på besök en sväng här, och det blev bestämt att det skulle grillas. Jag informerade om att då får bror sköta grillen för det är inte min starka sida. De skulle köpa grillkol och tändvätska med sig på vägen, men bror tyckte att tändvätska behövs inte, det gäller bara att vara lite mer envis med att få fyr.......
 
Nå, det slutade med att han fick starta grillen med vår lilla gasolbrännare.......
 
 
 
Roligt hade han iaf, knappt att han ville sluta för att lägga på köttet  :) Resultatet blev bra också, så det fungerade ju ypperligt.
 
Bror hjälpte mig lite med att visa och tipsa om hur jag skulle bli bättre med kameran, vilket innebar att vi ju behövde en fotomodell att prova på. Det var ju ganska givet vem det blev  :)
 
Här kommer lite bilder som både jag och bror tog med min kamera:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som avslutning kommer även en bild som jag glömt visa tidigare. T, Kato och jag har ju varit och cyklat dressin i sommar. Vi hade sån tur så vi lyckades pricka in en fin dag mellan regndagar, innan sommaren kom ett tag på riktigt.
 
 
Kato fick åka ibland och springa ibland, och som vanligt var han jätteduktig.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder! Du får lära mig vid tillfälle :-)

2015-08-26 @ 11:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0