Uschiamej!

Våren närmar sig med stormsteg, vilket betyder att vi har flyttat norrut.
Vi körde upp redan förra fredagen och var uppe över helgen. Då fick vi satt husvagnen på plats, staketet kom upp, förtältet och ett par containrar likaså. Även en del annat smått och gott hann vi få i ordning, riktigt bra flöt det på. På måndagen körde vi hemåt igen igen för på tisdagen hade jag tid bokad hos frissan.
Tisdag morgon vaknar jag tidigt med feber, ont i halsen, värk i hela kroppen m.m. Suck liksom! Precis vad jag inte har tid med nu.
 
Så tisdag onsdag torsdag flyter iväg utan att jag gör allt för många knop, men torsdag kväll kör vi återigen uppåt och i fredags morse fick vi leverans. Jag som fortfarande inte är frisk går lite i slow motion och mest prickar av så att vi fått allt vi ska.
I helgen hade vi tur och fick hjälp så att vi fick in allt på plats och vi har även hunnit montera en hel del möbler, framförallt de jobbiga.
 
Igår fick jag plötsligt väääldigt ont i sidan av revbenen, antagligen slitit av ett muskelfäste pga min hosta, så jag har inte varit till särskilt mycket hjälp här denna veckan. Måste ju beklaga mig lite för det gör verkligen svinont, jag rör mig som en 95-åring. Och vi ska inte snacka om hur det känns att hosta nu....., däremot har jag hunnit få gjort en hel del på hemsidan istället.
Imorgon kör vi hemåt igen ett par dagar för att sedan köra upp igen till helgen.

Kommentarer
Postat av: Bror

Det KAN ju vara att du sabbat revbenet också. Sånt händer ju.

Inte för att man kan göra mkt åt det förutom vara försiktig...

2015-03-10 @ 16:49:20
Postat av: eva i stan

nu är det dax att du är rädd om dig.kram, Hälsa Tompa

2015-03-10 @ 18:42:59
Postat av: Devils Anna

Aj aj!!! Krya på sig!

2015-03-11 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0