Ditten och datten

Ibland kan det bli lite tokigt. Vi skulle fylla på hyllan med möbelskydd och gick därför bak på lagret till hyllan där dessa står:
 
 
Men när vi skulle ha tag i skydden i den ena lådan fick vi oss en liten överraskning:
 
 
Någon har visst varit flitig....... :)
 
Jag har hunnit vara hemma en sväng till sedan jag skrev sist, och när jag är hemma brukar jag försöka ta en dag "ledigt" då jag bara är hemma, så att jag kan ta itu med saker som behöver fixas hos djuren eller på gården. Denna gången precis som förra hade jag turen att pricka in en sådan dag när det var fint väder, så Kato och jag tog en liten skogspromenad. Till hans stora lycka hittade vi ett ställe där man kunde plaska!
 
 
 
Av någon anledning så måste man lägga sig ner en sväng också när det finns vatten:
 
 
 
Som ni kanske märkt tidigare så sitter jag ibland och kikar lite på youtube och har ju ibland delat med mig av vissa av de filmer jag gillar. Oftast gäller det ju förstås hästar, och denna gång är inget undantag. En tjej som jag blev väldigt imponerad av och inte ett dugg avundsjuk på! Tänk att ha en sådan känsla:
 
 
Till sist måste jag ju säga ett stort Grattis till Hovis, som i söndags morse fick en liten pojke!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0